Известие

Collapse
No announcement yet.

регулиране съединител 164 ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • регулиране съединител 164 ТД

    Съединителя отделя много долу , някой знае ли дали може да се регулира, но понеже не е с жило а с хидравлична помпа все си мисля,че той се наглася сам според това колко е износен ? Ако имате идеи ще е добре
    http://www.thegamefactory.fr/

  • #2
    Неможе да се регулира,но не мисля че се нагажда според износването защото моя е нов и пак си отделя горе
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      .. И не е много евтин...
      Аlfa 164 Super 2.5TD

      Comment


      • #4
        Не се регулира съединителя.Комплект нов излиза 140лв без лагер.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Съединителя се пооправи.Колата не беше карана много време просто.

          Бях пускал и друга тема понеже преди беше много твърд,едва натисках педала - оказа се запушен маркуч, един от двата,които влизат в работното цилиндърче, а и самото цилиндърче не беше в добро състояние.Срещу 34лв за цилиндър и 39 за маркуч от Динекспрес в Пловдив!!! Никъде неможах да намеря такъв маркуч нито в магазин,нито на места където произвеждат,та в Динекспрес май-добре знаят,че няма и си надуват яко цените. Сега поне педала на съединителя е добре.

          Друг проблем - трудното палене и пушене се оказа лек теч от ГНП-то. В смисъл всичко друго е проверено и след като има теч значи системата е така да се каже разхерметизирана и си мисля,че просто не качва достатъчно гориво . След няколко дена ще ремонтирам и резултата ще е ясен
          http://www.thegamefactory.fr/

          Comment


          • #6
            Когато липсва теч е възможно да се бъзика регулиращия клапан за ниското налягане в помпата,както е при мен,примерно,ама въобще не ми пука
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #7
              Смени цялата спирачна течност.Когато я пробвах педала на спирачката беше много твърд.То май и накладки нямаше де,но пак съединителя и спирачките бяха твърди.

              Не казваш от къде тече помпата,но смяна на гумички,тва онова от 60-400лв.Поне толкова е в сервиз на Бош.Кога пали трудно на топло или студено?
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Aquila
                Съединителя се пооправи.Колата не беше карана много време просто.

                Бях пускал и друга тема понеже преди беше много твърд,едва натисках педала - оказа се запушен маркуч, един от двата,които влизат в работното цилиндърче, а и самото цилиндърче не беше в добро състояние.Срещу 34лв за цилиндър и 39 за маркуч от Динекспрес в Пловдив!!! Никъде неможах да намеря такъв маркуч нито в магазин,нито на места където произвеждат,та в Динекспрес май-добре знаят,че няма и си надуват яко цените. Сега поне педала на съединителя е добре.

                Друг проблем - трудното палене и пушене се оказа лек теч от ГНП-то. В смисъл всичко друго е проверено и след като има теч значи системата е така да се каже разхерметизирана и си мисля,че просто не качва достатъчно гориво . След няколко дена ще ремонтирам и резултата ще е ясен
                Работния цилиндър на 164,Капа и 166 почти съм сигурен,става от Алфа 33
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby
                  Смени цялата спирачна течност.Когато я пробвах педала на спирачката беше много твърд.То май и накладки нямаше де,но пак съединителя и спирачките бяха твърди.

                  Не казваш от къде тече помпата,но смяна на гумички,тва онова от 60-400лв.Поне толкова е в сервиз на Бош.Кога пали трудно на топло или студено?
                  Еми ти я видя, но сега и дръпнах едно добро ремонтче, само амортисъори не съм сменял. Сега пали много по-добре от преди,но пак понякога на студено ми се налага да подгрея 2-3 пъти ( до колкото може да е студено лятото де) .Спирачки и съединител са ОК вече, наистина нямаше накладки.ГНП-то тече съвсем леко, образува капка отдолу. Утре ще я карам на майстор и ще видим.

                  Друго,което обаче се чудя от какво може да е - при по-висока скорост над 150-160 държи постоянна температура от 95-100 градуса,че даже тръгва да минава 100те.Незнам дали проблема е от перката или от водната помпа. Незнам на какъв принцип функционират датчиците за температурата,защото на градско перката си включва нормално и охлажда,а на извънградско все едно не включва.
                  http://www.thegamefactory.fr/

                  Comment


                  • #10
                    Е ти щом сега на 20* подгряваш 2-3 пъти тогава зимата по-добре като я запалиш цяла зима не я гаси При висока скорост тая държи малко над 80*,ако е дълго изкачване може и 90 да държи.В градски усливия малко преди 100 се включва перката.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Трудното палене и то се оправи - центровка на помпата, сега на половин оборот пали.
                      Има някакъв лек теч от радиатора на парното в купето и може загряването да е от това.
                      http://www.thegamefactory.fr/

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Aquila
                        Трудното палене и то се оправи - центровка на помпата, сега на половин оборот пали.
                        Има някакъв лек теч от радиатора на парното в купето и може загряването да е от това.
                        Колега, как си си направил центровката на помпата, че и мойта така пали, и независимо дали е топла, трябва да подгрявам.

                        Как подгряваш при положение,че е топла
                        Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
                        Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
                        ... и двете зелени

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Andrew
                          Първоначално публикувано от Aquila
                          Трудното палене и то се оправи - центровка на помпата, сега на половин оборот пали.
                          Има някакъв лек теч от радиатора на парното в купето и може загряването да е от това.
                          Колега, как си си направил центровката на помпата, че и мойта така пали, и независимо дали е топла, трябва да подгрявам.

                          Същата работа и при мен,дори и топла палеше трудно,после се тресеше няколко секунди и пушеше жестоко,сега е 6+ . За центровката я закарах на майстор,как и какво точно е правил незнам.Но мойта е с механична помпа,твойта би трябвало да е електронна.Иди да я погледнат,на мен ми я оправиха за 20лв.
                          http://www.thegamefactory.fr/

                          Comment

                          Working...
                          X